Ο Θεσμός του Συμβούλου Καθηγητή (Οδηγός της δράσης )
- Να υποδεχθεί και να στηρίξει τους νεοεισερχόμενους μαθητές, ώστε η προσαρμογή τους στο σχολικό περιβάλλον να είναι ομαλή και ευχάριστη.
- Να βελτιωθούν οι σχέσεις εκπαιδευτικών μαθητών, να αποφευχθούν οι συγκρούσεις, να οικοδομηθούν σχέσεις εμπιστοσύνης και να βελτιωθεί το σχολικό κλίμα.
- Να αποτελέσει γέφυρα επικοινωνίας και συνεργασίας ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς.
- Να εντοπίσει τα ποικίλα προβλήματα που αναστέλλουν τη γνωστική πρόοδο των μαθητών.
- Να συμβάλει στην αυτόβελτίωση του ίδιου του εκπαιδευτικού και στην αναβάθμιση του έργου που προσφέρει.
- Να παρέμβει δραστικά παραπέμποντας μαθητές και γονείς σε δομές, όπως το ΚΕΔΔΥ και το ΚΕΣΥΠ, σε περιπτώσεις που αντιμετωπίζουν προβλήματα (π.χ. μη διαγνωσμένες μαθησιακές δυσκολίες, παραβατική συμπεριφορά, κλπ.) και να δικτυώσει το σχολείο και τις οικογένειες των μαθητών με τις υπηρεσίες ψυχικής υγείας της κοινότητας.
- Να δικτυώσει τη σχολική μονάδα με άλλες σχολικές μονάδες που υλοποιούν τη δράση και να προωθήσει την επικοινωνία και την ανταλλαγή εμπειριών ανάμεσα τους.
- Να προωθήσει το άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία.
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου