Καλωσήρθατε στον ιστότοπο της Συμβούλου Εκπαίδευσης Κλάδου ΠΕ01 Θεολόγων Κ. Μακεδονίας. Εδώ θα ενημερώνεστε για τα προγράμματα σπουδών, την ύλη, την αξιολόγηση των μαθημάτων, τις επιμορφωτικές δράσεις του και τις εκδηλώσεις που οργανώνονται .

Στοιχεία Επικοινωνίας

Διεύθυνση: Τέρμα Σισμάνογλου,

69100 Κομοτηνή

Τηλέφωνο: 2531083510

Φαξ: 2531083555

email: xalbanaki@gmail.com

Σάββατο 4 Απριλίου 2020

Υποστηρικτικό μάθημα στην e class για την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση στα Θρησκευτικά-Εργαλεία συνεργασίας


H Ηλεκτρονική Σχολική Τάξη (η-τάξη) αποτελεί μια σύγχρονη εκπαιδευτική πλατφόρμα για μαθητές και εκπαιδευτικούς, με στόχο τον εμπλουτισμό της κλασικής διδασκαλίας που πραγματοποιείται καθημερινά στo σχολείο, με σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία που ενδυναμώνουν τη διαδικασία της μάθησης. Με την ασύγχρονη εκπαίδευση καλούμαστε εκπαιδευτικοί και μαθητευόμενοι να λειτουργήσουμε από απόσταση και να ανταπεξέλθουμε στις νέες συνθήκες μάθησης. 



Σε αυτή τη βάση έχει δημιουργηθεί ένα μάθημα στην ηλεκτρονική τάξη e class, το οποίο θα ανανεώνεται συνεχώς από πλευράς μου, με τίτλο: Υποστηρικτικό μάθημα για την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση στα Θρησκευτικά-Εργαλεία συνεργασίας (D124104) για όσους ενδιαφέρονται . Το ηλεκτρονικό μάθημα είναι οργανωμένο σε ενότητες και λειτουργεί ως ενδεικτικό παράδειγμα οργάνωσης μιας ηλεκτρονικής τάξης,  παρέχει οδηγίες για τη σύγχρονη (ΠΣΔ, Webex, Zoom) και την ασύγχρονη εκπαίδευση και δίνει παραδείγματα αξιοποίησης των δυνατοτήτων/εργαλείων της πλατφόρμας μέσα σε ένα ζωντανό περιβάλλον. 

Για να εντοπίσετε τo μάθημα θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:
       Ηλεκτρονική τάξη (https://eclass.sch.gr/) και σύνδεση
       Αναζήτηση μαθημάτων
       Νομός Ροδόπης
       Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
       Περιφερειακή Δ/νση Εκπ/σης Αν. Μακεδονίας & Θράκης
       Επιλέγετε το μάθημα : Υποστηρικτικό μάθημα για την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση στα Θρησκευτικά- Εργαλεία συνεργασίας  (D124104) (Κλειστό).
       Στέλνετε αίτημα συμμετοχής στο μάθημα
       Ο εκπαιδευτής λαμβάνει μήνυμα και αποδέχεται τον χρήστη



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου